Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Avui al carrer Blanquerna de Palma encara hi havia restauradors que aprofitaven les darreres hores per retirar els tendals. És el cas del propietari del bar Clàssic, que lamentava que els parasols que col·locaran després seran molt més febles davant les adversitats meteorològiques. Mentrestant, ja hi havia qui tenia les feines fetes i qui encara apurava un poc més les hores.
La imatge es repetia al carrer Fàbrica on ja quedaven pocs tendals, però també hem trobat alguns locals que encara les estaven retirant.
La normativa té en peu de guerra el sector de la restauració que ja prepara mobilitzacions. Entre d’altres, està en conctacte amb la patronal del comerç per fer una aturada conjunta. També fa feina per reactivar el referèndum sobre les terrasses.
El termini per retirar els tendals acaba aquesta mitjanit i l’Ajuntament ja ha dit que no fa comptes allargar-lo.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial