Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Propietaris de locals de Palma han detectat aquesta pràctica que, asseguren, no permetrà rebaixar la xifra de contagis per coronavirus
Els restauradors avisen que les festes es traslladen a les cases a les sis de l’horabaixa, tota vegada que han tancat els establiments per mor de les restriccions sanitàries imposades per als caps de setmana i els festius.
Propietaris de locals de Palma han detectat aquesta pràctica que, asseguren, no permetrà rebaixar la xifra de contagis per coronavirus.
A més de lamentar la pèrdua d’ingressos per haver de tancar més prest, diuen estar decebuts perquè les restriccions no van acompanyades d’ajudes pel al sector.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat