Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
No es decideixen a allargar els horaris dels treballadors per la incertesa i les despeses de gestoria que comporta cada canvi
Els restauradors celebren que puguin obrir de manera continuada les seves terrasses cada dia, sense haver de fer la pausa de 6 a 8 del capvespre. Tot i així, diuen que el temps encara no acompanya prou per donar sopars a l’exterior i per aquest motiu lamenten que no s’hagi estès l’horari dels interiors fins a la nit.
Aquesta incertesa de no saber si farà bon temps ni de com aniran arribant els turistes aquesta temporada, els fa estar insegurs a l’hora de modificar els contractes dels seus treballadors, molts dels quals continuen a mitja jornada o en ERTO. Molts d’ells ens han expressat que no es decideixen a posar-los a jornada completa per si després han de fer marxa enrere.
A més, tots els canvis en el contracte d’un treballador, tant per les condicions com per l’horari, suposa una despesa de gestoria per a l’empresari, i això és un entrebanc més.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles