L'Ajuntament de Llucmajor allarga la mesura fins a final d'any
Les terrasses que ocupen places d’aparcament a Palma tenen els dies comptats. L’Ajuntament ha anunciat avui que el 30 de setembre serà el darrer dia que es podran muntar i que l’endemà la Policia Local començarà a interposar multes a qui no les retiri.
L’Ajuntament de Palma va autoritzar als bars i restaurants de la ciutat ocupar places d’aparcament per muntar terrasses el mes de maig de l’any passat. Ara, amb l’inici de la recuperació econòmica i l’increment de la mobilitat ciutadana, el consistori palmesà considera que aquesta mesura ja no té sentit. El primer d’octubre les s’hauran d’haver retirat i qui no ho faci s’enfronta a multes d’entre 750 i fins als 1.500 euros
I mentre Palma anuncia la mesura de retirar les terrasses de la calçada, l’Ajuntament de Llucmajor ha decidit allargar-la fins al 31 de desembre. Fins i tot no es descarta allargar-la més enllà d’aquesta data si l’evolució de la pandèmia així ho requereix. Els restauradors del municipi estan safisfets amb la mesura.
A part de permetre mantenir les terrasses que ocupen places d’aparcament, el consistori llucmajorer continuarà sense cobrar la taxa d’ocupació de la via pública als bars i restaurants de tots els nuclis urbans del municipi.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys