El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Els alts preus de l'oci nocturn i l'allotjament i el creixement del nombre de restaurants serien, segons ells, els principals motius
A Eivissa, els restauradors noten una davallada important en la clientela aquest estiu. Segons el sector, la baixada és d’entre el 15% i el 20% respecte a la temporada passada. Ho atribueixen, en part, als alts preus de l’allotjament i de l’oci nocturn.
Sobre els 150 € per nit, 22 € per una beguda, 10 € per un aigua… Els preus de l’oci nocturn obliguen els turistes més joves a fer una llista de prioritats i retallar en altres despeses de les vacances, com per exemple les de menjar fora. Els restauradors asseguren que també els afecten els alts preus de l’oferta hotelera. Sigui com sigui, diuen que la seva clientela s’ha reduït enguany entre un 15% i un 20% i que el futur passarà per la desaparició dels petits empresaris.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran