Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Aquesta mesura es va implementar quan els negocis sense terrassa no podien treballar a l'interior dels seus locals
Els empresaris de la restauració que han pogut utilitzar places d’aparcament com a terrassa en fan un balanç molt positiu a Eivissa.
Els ajuntaments varen habilitar aquesta possibilitat als empresaris amb terrasses molt petites quan la situació sanitària no permetia l’obertura dels interiors dels locals de la restauració. No obstant això, a Sant Antoni de Portmany i Santa Eulària des Riu les varen retirar fa uns mesos i només continuen funcionant a Sant Josep de sa Talaia i a Vila.
A la capital eivissenca es retiraran passat festes, dia 7 de gener. Aquesta decisió preocupa els empresaris de la restauració, perquè creuen que la situació sanitària empitjorarà i que els seus clients no voldran entrar a l’interior dels locals. Demanen ampliar aquesta mesura provisional, encara que sigui pagant una taxa d’ocupació superior a l’actual.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval