Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Creuen insuficients les ajudes compromeses pel Govern i la bonificació de les taxes per poder posar terrassa
Els restauradors de Menorca avisen que no podran aguantar més de dos mesos sense tenir cap ingrés. La majoria recorre als estalvis o a crèdits ICO per fer front a les despeses, que continuen essent elevades. Les ajudes econòmiques compromeses pel Govern i els esforços dels ajuntaments de bonificar taxes no són suficients.
La patronal dels bars i restaurants de CAEB a Menorca diu que només els podrà salvar de la fallida una exoneració de les quotes de la seguretat social.
Diuen que fa massa fred i les terrasses no s’omplen, cosa que els aboca a ingressos 0. Per mirar de pal·liar els efectes de les darreres restriccions, l’ajuntament de Maó ofereix als establiments pujar la seva oferta de servei per endur en un directori comú. Tastamao.com
A més, alguns ajuntaments han anunciat que enguany tampoc no cobraran per l’ocupació de les terrasses, ni per la seva ampliació. Maó, per exemple, bonificarà el 90% de la taxa municipal, el que suposa deixar d’ingressar en 100.000 euros.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors