Accident de moto a Fornalutx durant una cursa il·legal
No és l'únic sinistre comptabilitzat a la zona en les darreres hores
Enguany hi ha menys restaurants oberts i molts tenen llista d'espera
Menys restaurants oberts, però més plens. El sector de la restauració d’Eivissa espera tenir molta feina aquests dies, amb menús una mica més cars i llistes d’espera, sobretot amb famílies que volen gaudir de les festes sense haver de cuinar.
Enguany els clients es trobaran amb menys oferta per triar, i si no tenen reserva, a hores d’ara el més segur és que no trobin on menjar, perquè ja hi ha llistes d’espera per Nadal i Cap d’Any.
La bona campanya d’estiu ha fet que molts negocis allarguin la temporada i aprofitin els mesos d’hivern per donar descans als planters. Encara que hi ha qui no tanca precisament perquè no li marxi el personal.
Obren, sobretot, negocis familiars, amb menús una miqueta més cars que altres anys, una mitjana de 30 euros els últims quatre anys, encara que el preu del cobert serà més alt allà on la gastronomia es combina amb algun espectacle.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
No és l'únic sinistre comptabilitzat a la zona en les darreres hores
La Sareb és propietària del pis on viu de lloguer al Carrer des Ramal d'Alaior
La campanya electoral començarà dia 13 de novembre