Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Els empresaris tenen por de desactivar els ERTO i que després el volum de comandes no compensi les despeses fixes que tenen els locals
La resposta dels restauradors a cuinar menjar i que el client ho reculli al local no ha estat gaire efusiva. La majoria dels establiments consultats per IB3 notícies consideren que acollir-s’hi suposa un risc, perquè s’haurien de desactivar els ERTO dels treballadors. Això crea incertesa als empresaris, perquè no saben si la fórmula tendrà bona acollida per part del públic. Eugènia Cusí, de Pimem Restauració explica que “quan aixeques la barrera has de pagar una sèrie de despeses fixes que no saps si, en les actuals condicions, podràs assumir”.
Així i tot, alguns altres asseguren que ho estudiaran i que potser obriran al llarg d’aquesta setmana o, en tot cas, la setmana que ve coincidint amb l’obertura de les terrasses.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles