Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

En segon lloc ha quedat el partit fundat pel candidat a les presidencials Nabil Karoui
El partit islamista moderat Ennahda, amb 52 dels 217 escons de la Cambra, ha estat el guanyador de les eleccions legislatives celebrades a Tunísia el passat diumenge.
Les eleccions han deixat un Parlament enormement fragmentat. En segon lloc ha quedat el partit fundat pel candidat a les presidencials Nabil Karoui. Precisament, la justícia tunisiana ha ordenat la posada en llibertat de Karoui, en presó preventiva des del passat 23 d’agost acusat d’evasió fiscal i blanqueig de capitals.
Karoui ha demant un ajornament de la segona volta de les presidencials, prevista per al 13 d’octubre, per considerar que existeix desigualtat d’oportunitats.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat