Tanquen al bany un tram de Platja de Palma per un tall amb el fibló d’un “animal marí”
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló

Les previsions per a l'any que ve, diu Pedro Barbadillo, son esperançadores
Com a tots els sectors, l’arribada de la pandèmia va desbaratar totes les previsions i va aturar en sec tots rodatges en marxa. Malgrat això, l’activitat al sector audiovisual a Mallorca es va començar a recuperar amb certa celeritat a partir del mes de maig. La darrera pel·lícula d’Agustí Villaronga, “El vendre del mar”, “Pan de Limón con semillas de amapola”, de Benito Zambrano o la sèrie de Televisió Espanyola, “La Caza”, són algunes de les grans produccions que han passat enguany per Mallorca.
De fet, Pedro Barbadillo, assenyala la ràpida elaboració del protocol Covid 19 als rodatges com a un dels factors que han duit a Mallorca produccions que estaven previstes a altres llocs d’Espanya i Europa.
L’activitat audiovisual a Mallorca ha generat aquest 2020 uns 35 milions d’euros i les previsions per a l’any que ve, ara mateix són bones amb l’arribada de produccions nacionals i internacionals.
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Aquest dissabte, es vigilarà la zona per descartar rebrots de foc