Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Asseguren que és la major emergència mèdica que han atès als darrers anys per volum de ferits i inaccesibilitat
L’infant de 10 anys ferit a l’accident del ferri segueix estable dins la gravetat a l’UCI pediàtrica de Son Espases i dos persones més es recuperen en planta a l’hospital Can Misses. Quan es va produir l’accident, un metge, un tècnic d’emergències i una infermera es van traslladar al vaixell. Segons explica Luis Gómez, metge que va participar en l’operatiu, allà es van encarregar de fer un triatge dels pacients en funció de la seva gravetat per traslladar-los en helicòpter o en llanxa.
Durant les quatre hores que va durar el rescat el 061 va activar dues ambulàncies medicalitzades, dues bàsiques i una de transport programat, a banda de l’helicòpter. Ha estat la major emergència mèdica dels darrers anys a Eivissa i el personal sanitari ho ha viscut amb preocupació, però recorden que també estan entrenats per actuar en aquestos casos.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13