Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'hoteleria, les activitats recreatives i les indústries extractives són els sectors en què els joves tenen més presència
Les activitats immobiliàries, el transport i la construcció són els tres sectors de Menorca que tenen més dificultats per incorporar treballadors joves a la seva activitat. És una de les conclusions del darrer informe de l’Observatori Socioambiental de Menorca. El document posa la mirada en 2 reptes: la temporalitat i la manca de personal.
L’activitat més envellida de Menorca és el sector immobiliari. Segons dades de l’OBSAM, hi ha 4 vegades més treballadors més grans de 45 anys, que menors de 35. Les causes -segons els experts- són la manca d’aquest tipus de professionals i la poca experiència.
Però el sector immobiliari no és l’únic amb dificultats per incorporar gent jove a les seves plantilles. A les activitats econòmiques més envellides s’afegeix també la construcció i el transport sectors en què, consegüentment, hi ha manca de relleu generacional. Un dels principals problemes: l’alt cost per aconseguir la titulació necessària.
L’altra cara de la moneda és l’hoteleria, les activitats recreatives i les indústries extractives. Són els sectors en què els joves tenen més presència.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
S’han decomissat més de mig miler de plantes de marihuana