En general, confien que l'aposta per la qualitat del producte local ajudi a esquivar els efectes negatius dels aranzels
L’obertura al mercat turístic nord-americà ha estat un dels objectius primordials del sector els darrers anys, especialment en l’àmbit del luxe que, per ara, està expectant, tot i que confia en la feina de promoció que s’ha fet darrerament.
Un dels sectors que, gràcies a l’increment dels turistes ha augmentat les exportacions és el del vi. Els productors confien en la qualitat del producte i que això els ajudarà a mantenir la confiança del client.
El sector nàutic està, també, a l’expectativa, però assegura que estan preparats per a una situació que ja es va viure durant el primer mandat de Trump.
Els aranzels ja són una realitat per als productors d’acer i d’alumini. IB3 Notícies ha pogut contactar amb una empresa de Menorca que en podria sortir perjudicada, encara que de manera indirecta.
Tots els sectors consultats coincideixen a assenyalar que més que pels aranzels en si, l’economia mundial pot ressentir-se’n per la sensació general d’inestabilitat.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut