Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
També s'ha vist afectat el parquet del pavelló esportiu de l'IES Josep Miquel Guàrdia a causa de les filtracions de l'aigua de pluja
Alaior fa gairebé una setmana que va viure també inundacions per la DANA i des de llavors no funcionen els semàfors que té el poble en un punt de trànsit de cotxes i vianants. L’avaria de la línia d’electricitat també ha afectat els fanals i el radar pedagògic de la carretera. El consistori, tal com van aprovar tots els partits en ple, estudiarà la possibilitat d’instal·lar nous semàfors intel·ligents. L’equip de govern creu que serà de cara el 2025.
També s’ha vist afectat el parquet del pavelló esportiu de l’IES Josep Miquel Guàrdia a causa de les filtracions de l’aigua de pluja. La conselleria d’Educació haurà de fer-hi una intervenció per a reparar-lo. Mentrestant l’Ajuntament afirma que els usuaris del geriàtric, que van haver de ser traslladats a la planta baixa a causa de les goteres, ja dormen a les habitacions.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros