Espanya, finalista del Mundial
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Els futurs preveres s'hauran de traslladar d'un lloc a l'altre per continuar amb els seus estudis
El pròxim curs, els seminaristes s’hauran de traslladar des de Palma cap a Lluc, a causa del nomenament del nou rector del Seminari Major: Marià Gastalver.
El nou rector compaginarà aquesta nova funció amb la de prior del Santuari de Lluc, on començaran a residir els futurs preveres. Així, els seminaristes s’hauran de traslladar d’un lloc a l’altre per continuar amb els seus estudis.
Per una altra banda, el nou rector reconeix una crisi espiritual no només a Mallorca, sinó a tot Europa. Tot i aquesta situació, Gastalver valora com a positiva la situació de la petita diòcesi amb, aproximadament, uns 10 seminaristes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Els darrers anys ha ajudat a sortir del carrer vint-i-dues persones
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals