Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
El Consell de Formentera estudia incorporar nous tècnics a l'administració per abordar el col·lapse
Els Consells d’Eivissa i Formentera reconeixen que estan sobrepassats i que el servei d’acollida de menors està desbordat, després de l’arribada d’embarcacions amb migrants procedents d’Algèria. Creuen que hi haurà més desembarcaments. Per això, demanen ajuda a altres institucions. A les darreres hores ha arribat una nova barca.
Aquesta darrera embarcació procedent d’Algèria ha estat albirada per un pesquer a 4 milles a l’est de Formentera i Salvament Marítim ha traslladat la barca a Eivissa. Tot i que no hi havia cap ocupant a bord, s’han localitzat sis migrants que haurien tocat terra amb l’embarcació. Tres s’han entregat i altres tres han estat interceptats al port de la Savina. Hi ha un dispositiu en marxa per localitzar altres presumptes ocupants. A l’espera de saber si algun dels detinguts és menor, els consells de les dues illes s’han reunit per redimensionar un servei d’acollida i tutela de menors que està sobrepassat.
El Consell de Formentera estudia incorporar nous tècnics a l’administració per abordar el col·lapse. Els menors que arriben en pastera a la Pitiüsa del Sud es troben al centre Para Morey d’Eivissa, que ha duplicat la capacitat del servei.
Membres dels Consells Pitiüsos viatgen demà a Mallorca per tractar amb el Govern aquesta situació de mancances per acollir i tutelar els menors que arriben amb pasteres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades