Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Augmenten els elements d'accessibilitat per donar servei a les persones amb mobilitat reduïda
Els serveis de les platges de Calvià van obrint de manera progressiva des del 15 de març. D’aquesta manera, per Setmana Santa hi haurà en funcionament el 60% dels serveis de la platja i dia primer de maig ja estaran en ple funcionament. Uns serveis que inclouen les gandules i els para-sols, que s’han fet recular per donar espai a primera línia de mar. Una demanda, segons la tinent de batle Elisa Monserrat, dels residents.
Quant a l’accessibilitat, s’han augmentat els elements, com són les cadires amfibi que passen a 19, per donar servei a les persones amb mobilitat reduïda. La sostenibilitat també és clau en el funcionament d’aquest servei i requisit pels concessionaris dels quiosquets de platja. Aquests han de disposar de producte local i tenen un preu marcat per l’aigua, a 1 euro el mig litre. “De manera que sigui un producte que pugui adquirir tothom a un preu raonable”, ha destacat el batle de Calvià Juan Antonio Amengual.
El consistori espera que amb l’obertura progressiva dels serveis de les platges, es dinamitzi l’oferta complementària de la zona. Precisament els comerços de primera línia acaben d’obrir i no tancaran fins a finals d’octubre. Asseguren que la seva obertura la marquen els hotels.
Calvià és el municipi de les Balears amb més places turístiques, més de 65.000.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte