L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Actualment només hi ha cinc taxis operatius i realitzen menys d'una desena de serveis
Actualment només hi ha 5 taxis funcionant a Formentera. Dos es troben al carrer i la resta funcionen només sota demanda. Cinc vehicles són suficients per atendre les necessitats dels formenterers.
El nombre de serveis s’ha reduït un 90% respecte del mes de maig de l’any passat. En realitzen menys d’una desena diaris. El sector enfronta la temporada amb incertesa i no creuen que s’incrementi el nombre de taxis operatius fins que no s’obri el port.
Són 25 els taxis fixos que hi ha a l’illa. No preveuen una bona temporada turística i, per tant, consideren que enguany no serà necessari que comencin a funcionar els vehicles estacionals.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius