L’edifici incendiat a Magaluf quedarà precintat almenys fins dilluns
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
El Govern central va plantejar ahir una pujada del salari mínim interprofessional d'entre 12 i 19 euros
Els sindicats aplaudeixen l’anunci del Govern central d’una nova pujada del salari mínim interprofessional. Diuen que aquest increment, que es preveu que sigui d’un màxim de 19 euros, contribuirà a la reactivació econòmica. Però recorden que s’ha d’arribar als 1050 euros a final de legislatura, tal com es va comprometre. Patronals, com la PIMEM, en canvi, tot i reconèixer la viabilitat de la mesura, asseguren que no arriba en un bon moment per a les empreses.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis