Els petits i mitjans empresaris advoquen per la col·laboració entre institucions per solucionar el problema
En la inauguració del Parador, el president del Consell d’Eivissa, Vicent Marí, aplaudia la iniciativa d’oferir més d’un terç de les habitacions als treballadors i la posava com a exemple. Però els sindicats alerten: viure a una habitació d’hotel no pot ser una solució definitiva.
La PIMEEF recorda que per als hotelers és fàcil oferir allotjament, però és més difícil per a altres negocis. Tot i això, el 30% donen habitatge als seus empleats. S’aposta per la col·laboració institucional per solucionar la crisi residencial.
L’Associació Espanyola de Directors d’Hotel assegura que a l’empresa privada no és possible destinar més d’un terç de les habitacions a allotjar el personal perquè no és sostenible econòmicament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles