Encarna, una veïna d’Alaior, viu amb la por de patir un desnonament
La Sareb és propietària del pis on viu de lloguer al Carrer des Ramal d'Alaior
UGT, CCOO i STEI anuncien concentracions tres dilluns consecutius i no descarten una vaga si la patronal no respon a les reivindicacions
Els sindicats UGT, CCOO i STEI han convocat concentracions tres dilluns consecutius, el 27 d’abril i el 4 i 11 de maig, per denunciar la precarietat laboral de les educadores i mestres de l’etapa de 0 a 3 anys. Les protestes es faran davant les seus de les patronals, mentre que la darrera mobilització, prevista per al dilluns 11 de maig, tendrà lloc a la plaça d’Espanya.
Les organitzacions sindicals adverteixen que no descarten convocar una vaga si la patronal no atén les seves demandes. Els sindicats denuncien que la gran majoria de treballadores del sector es regeixen pel conveni estatal d’educació infantil, que fixa un salari d’uns 20.000 euros anuals bruts. En aquest sentit, Pepa Ramis, de CCOO, reclama que totes les treballadores percebin el complement autonòmic d’uns 3.800 euros anuals.
Segons expliquen, aquest complement ja el cobren les mestres i educadores que treballen a escoletes de gestió indirecta amb noves licitacions des del setembre passat, com és el cas de centres situats a Andratx i Felanitx.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Sareb és propietària del pis on viu de lloguer al Carrer des Ramal d'Alaior
Escorcollen almenys dos domicilis de Platja d'en Bossa en el marc d'una operació que es troba sota secret de sumari
L'Ajuntament de Sencelles -i també el GOB- reclamen que s'investigui si l'origen és una bugaderia de Consell