Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
L'entitat ofereix un pla de prejubilacions als que tenguin entre 55 i 62 anys, amb el 65 o el 70% del sou
El Banc Santander ha presentat les condicions de l’ERO per tancar 1.150 oficines i acomiadar més de 3.700 empleats arreu de l’Estat.
L’entitat ofereix un pla de prejubilacions als que tenguin entre 55 i 62 anys, amb el 65 o el 70% del sou. Per altres franges d’edat preveu diferents indemnitzacions o primes per a la mobilitat, d’entre 6.000 i 9.000 euros, amb un màxim d’anualitats.
Són condicions que els sindicats ja han criticat. UGT creu que s’hauria de fer un pla de prejubilacions a mitjà termini en lloc d’un ERO, i Comissions Obreres assegura que, d’aquesta manera, hi haurà acomiadaments forçosos. El Banc Santander planteja tancar 45 oficines a les illes. Aquí hi hauria una seixantena de treballadors afectats.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat