Els sindicats de la mesa de l’ensenyament públic pensen que la pandèmia ha marcat la legislatura, però també l’aplicació de la LOMLOE. Afirmen també que els professors s’han sentit poc escoltats. Per altra banda, tots destaquen el canvi de tarannà que va permetre la signatura del segon Acord Marc. Els sindicats demanen al nou Govern una legislatura tranquil·la i el compliment dels pactes signats.
Avui la Junta de Personal Docent no Universitari de Mallorca s’ha reunit per decidir si s’adhereixen a la xarxa contra la segregació escolar.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa