X

Els sindicats de l’escola pública volen ser presents al grup que gestionarà els romanents

El grup de treball estarà integrat per les associacions de directors, FAPA i Educació

16/01/2020

Els sindicats de l’escola pública volen ser presents al grup que gestionarà els romanents

14

La Conselleria d’Educació ha fet una sèrie de propostes de millora a la reunió celebrada ahir d’urgència amb els directors de centres de Primària, Secundària i d’Adults de Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera. La bateria de propostes ha deixat satisfets els directors, sobretot, pel fet que es crearà un grup de treball en què s’especificaran les instruccions per deixar clar quins són els romanents que podran tenir els centres.

Un grup de treball que inclourà els directors, les associacions de mares i pares i la conselleria i inicialment deixarà fora els sindicats representats a la mesa sectorial de l’ensenyament públic. STEI, ANPE i Alternativa consideren que han de ser presents en el grup de treball, ja que afirmen que són els representants legítims dels treballadors. Educació proposa que els centres puguin tenir un romanent superior al 110% de la seva assignació anual per despeses de funcionament, si tenen previst fer inversions.

Avui capvespre els representats de les mares i pares es reuniran per conèixer aquest acord. Un acord que no evitarà que l’Associació Professional de Docents d’Eivissa desconvoqui la protesta d’aquest mateix dissabte contra les retallades.

16/01/2020

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT