Un 60% de l’alumnat del CEIP Son Pisà no ha anat avui a classe com a protesta per la incorporació de Miquel Roldán
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
El grup de treball estarà integrat per les associacions de directors, FAPA i Educació
La Conselleria d’Educació ha fet una sèrie de propostes de millora a la reunió celebrada ahir d’urgència amb els directors de centres de Primària, Secundària i d’Adults de Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera. La bateria de propostes ha deixat satisfets els directors, sobretot, pel fet que es crearà un grup de treball en què s’especificaran les instruccions per deixar clar quins són els romanents que podran tenir els centres.
Un grup de treball que inclourà els directors, les associacions de mares i pares i la conselleria i inicialment deixarà fora els sindicats representats a la mesa sectorial de l’ensenyament públic. STEI, ANPE i Alternativa consideren que han de ser presents en el grup de treball, ja que afirmen que són els representants legítims dels treballadors. Educació proposa que els centres puguin tenir un romanent superior al 110% de la seva assignació anual per despeses de funcionament, si tenen previst fer inversions.
Avui capvespre els representats de les mares i pares es reuniran per conèixer aquest acord. Un acord que no evitarà que l’Associació Professional de Docents d’Eivissa desconvoqui la protesta d’aquest mateix dissabte contra les retallades.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
S'ha detengut el seu destinatari, de 41 anys, per tràfic de drogues
El procés afectarà prop de 400 treballadors i es desenvoluparà en paral·lel a la definició de la RLT