Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La Conselleria d'Educació recalca que el sistema encara està en període de proves
Els sindicats de l’ensenyança consultaran els seus afiliats sobre la proposta que els ha fet la Conselleria d’Educació respecte de les queixes del sistema de control horari dels professors.
Per part seva, la Conselleria d’Educació espera la resposta durant la setmana vinent i poder fer feina per arribar a un acord.
Els sindicats destaquen que els professors, amb el nou marcatge de l’horari, se senten qüestionats, es burocratitza la seva feina i crea problemes tècnics als centres.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat