Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Els sindicats veuen bé els 400 euros d'ajuda, però demanen mesures per a tot el professorat
Educació vol tenir completes les plantilles docents de les Pitiüses al setembre i no a mitjan novembre com enguany. Per això, han presentat als sindicats la línia d’ajudes perquè els docents puguin rebre 400 euros per llogar habitacions en hotels, els quals podran fixar un preu lliure. Els sindicats ho veuen bé, però demanen mesures per a tot el professorat.
Educació també vol donar complements als professors a través de la declaració de places de difícil cobertura o de molt difícil cobertura.
El conseller parlarà amb el Ministeri d’Educació i farà contactes polítics perquè igualin el plus de residència al de Canàries o perquè deixin que l’arxipèlag l’incrementi.
Els sindicats lamenten que el professorat hagi de compartir pis, dutxar-se al gimnàs o dormir al sofà a dins una furgoneta.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals