Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
La consellera de Funció Pública, Mercedes Garrido, ha demanat prudència fins que es coneguin tots els detalls
El Govern central ha arribat a un acord amb Esquerra Republicana i el PNB mitjançant el qual els treballadors interins de l’administració pública que faci cinc anys que cobreixen la mateixa plaça passin a ser fixos sense necessitat de realitzar una oposició. Segons el document que manegen els sindicats, serà a través d’un concurs.
El sindicat USO, que representa treballadors del Consell de Mallorca, on el 60 per cent del personal està afectat per la temporalitat, demana clarificar el procés. Defensen per exemple que, en el concurs d’una plaça, no es pugui presentar al concurs personal d’altres administracions. Això, asseguren, podria provocar en el futur un transvasament de treballadors d’una institució a una altra.
L’STEI, sindicat majoritari en l’àmbit de l’ensenyament, valora positivament l’acord, tot i que demana que es tramiti amb celeritat i que es pugui rebaixar a tres anys. La consellera de Funció Pública, Mercedes Garrido, ha demanat prudència fins veure com quedarà el projecte de llei.
A les Illes, 25.000 treballadors fan feina a l’Administració Pública en situació d’interinitat. Ara el projecte de llei d’estabilització a la funció pública ha d’iniciar la seva tramitació a les Corts Generals.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis