Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
El centre ha patit un inici de setmana de saturació
Els treballadors d’urgències de Son Espases es recuperen de dues jornades molt complicades, en què no han tengut prou espai físic per a tots els pacients. Des dels sindicats SATSE i USAE matisen que el problema no és tant la saturació de persones que acudeixen a urgències, sinó la falta de llits per hospitalitzar aquells que ho necessiten.
Expliquen que aquest estiu se n’han tancat un centenar. Denuncien que és més que mai. I asseguren que no és només per vacances, sinó també per falta de personal. Hi ha 50 places d’infermeria sense cobrir. Ho atribueixen a l’increment del cost de vida a l’illa. Des de SATSE demanen complements salarials per incentivar que els professionals hi vulguin venir i hi quedin.
L’hospital lamenta la situació incòmoda per als pacients. Reconeixen que hi ha alguns dies amb més pressió, però diuen que és, en part, perquè es manté l’activitat quirúrgica per alleugerir llistes d’espera i, en part, perquè enguany no hi ha conveni amb clíniques privades per derivar-hi pacients estrangers amb targeta sanitària europea.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes