Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Dimarts hi ha mesa sectorial per debatre canvis en l'aplicació de la llei
El passat 10 de setembre, la Conselleria d’Educació publicava una nova resolució en la manera d’aplicar les situacions d’aprenentatge. Un canvi que afecta, sobretot, els criteris d’avaluació a seguir a partir d’aquest curs. Una adaptació a la nova llei, la LOMLOE, diferent a la plantejada a finals de curs passat, i que mestres i professors veuen difícil d’aplicar.
L’IES Santa Margalida és el primer a plantar-se davant l’aplicació dels nous criteris d’avaluació, i així ho fa saber un dels professors a les xarxes. La negativa de més claustres i la pressió sindical obliguen la Conselleria a reunir-se.
El dijous passat, el conseller Martí March va rectificar. Assegura que posaran damunt la taula una nova resolució. De moment, la Conselleria ha fet arribar un esborrany als sindicats que ara valoren.
Dimarts, hi ha mesa sectorial però amb idees clares. Els sindicats ho tenen clar: volen que l’aplicació dels nous criteris d’avaluació i de les situacions d’aprenentatge es puguin allargar més en el temps. També reclamen més formació per als docents.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament