Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El pròxim 3 de novembre hi haurà una manifestació a Madrid per exigir un acord marc que guiï les pujades salarials
Els sindicats UGT i Comissions Obreres han convocat, per aquest pròxim divendres migdia, una concentració davant la seu de la Patronal CAEB, a Palma, amb el lema “Justícia salarial”.
Denuncien que les patronals continuen bloquejant la negociació dels convenis col·lectius i asseguren que grans i mitjanes empreses, entre elles les de restauració, tenen molts de beneficis i això no repercuteix en els sous dels treballadors. Així mateix, dia 3 de novembre, hi haurà una manifestació a Madrid per exigir un acord marc que guiï les pujades salarials.
La patronal PIMEM recorda que ells van donar suport a la darrera pujada del sou mínim interprofessional, però considera que les demandes actuals dels sindicats són inassumibles. Recorda que les empreses han de carregar amb el sobrecost de la inflació, el cost de l’energia i les pujades dels tipus d’interès.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat