Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Les famílies celebren la tornada a l'escola amb la màxima presencialitat
Els sindicats de l’ensenyament públic havien demanat el retorn a les mesures del curs passat que, afirmen, havien funcionat. Això és, distància d’1,5 metres entre els infants, nous espais, manco alumnes dins les aules i augment de personal. Creuen que la tornada, tal com han anunciat els responsables educatius, no aporta res de nou al que ja s’havia planejat.
De fet, afirmen que alguns centres educatius no podran garantir la distància de seguretat si les classes continuen amb les mateixes ràtios. Reclamen que, si s’ha de prendre la temperatura a tots els infants, l’administració hauria de subministrar-ne el material.
Tot i això, a Fapa Mallorca celebren que l’escola torni tal i com ja s’havia anunciat que ho faria. Recorden que els infants i els joves necessiten la presencialitat i relacionar-se amb els seus iguals.
Les classes tornaran dilluns que ve amb la màxima presencialitat a tots els nivells educatius
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats