Segueix en estat greu a causa d’una baralla el resident de Formentera
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Recorden que la cadena ha contret un important deute amb Francisca Sánchez
A Eivissa, després de setmanes de mobilitzacions i de la intervenció del Govern com a mediador, finalment els 250 extreballadors d’Azuline han estat subrogats per MIJ Hotels. Els sindicats esperen que no es repeteixi la situació d’incertesa que han patit amb altres hotels d’Azuline.
Durant setmanes els 250 extreballadors d’Azuline han protagonitzat protestes a Eivissa. Azuline s’havia desfet d’ells i la propietària dels hotels, Francisca Sánchez de Casa Lola, no els havia subrogat. Finalment, la cadena MIJ Hotels, que ha llogat els 3 hotels a Eivissa i 1 a Menorca per 12 anys, ha assumit tots els treballadors i fins i tot s’ha oferit a contractar algunes de les famílies que okupaven Punta Arabí.
MIJ hotels assegura que el Coral, l’Atlantic i el Punta Arabí obriran per Setmana Santa. Els sindicats n’estan molt satisfets i diuen que el problema ha estat la manca de comunicació per part de les empreses implicades, que ha fet patir innecessàriament molts treballadors, alguns contractats des de fa 40 anys. Ara esperen que la situació no es repeteixi amb altres hotels d’Azuline. “Ara tenen un deute molt gros amb Francisca Sánchez, esperem que no afecti altres establiments de la cadena”, diu Consuelo López, secretària general de Comissions Obreres a les Pitiüses.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca
La Guàrdia Civil continua amb la investigació i, de moment, no han informat de la detenció del suposat agressor