Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Els dos sindicats asseguren que és essencial per mantenir la qualitat del servei sanitari públic a les Pitiüses i Menorca
Els sindicats SIMEBAL i SATSE van alertar la setmana passada sobre la possible implantació de noves mesures per part del Govern que podrien perjudicar els professionals sanitaris a les Pitiüses i a Menorca. Per tal de reivindicar els drets laborals dels treballadors, aquests sindicats van convocar assemblees a les Illes.
Els representants d’ambdós sindicats a Eivissa i Formentera, Carlos Rodríguez i Verónica León, van expressar el seu agraïment per l’augment del complement d’insularitat, tot i que van manifestar dubtes sobre la viabilitat de l’absorció de l’altre complement (de difícil cobertura). Segons ells, ambdós incentius salarials són independents i imprescindibles per garantir l’atracció i la fidelització del personal sanitari, així com per assegurar la qualitat del servei públic de salut a les Illes.
Després de la reunió d’ahir, la consellera de Salut, Manuela García, va assegurar que el complement de difícil cobertura romandrà actiu i que no hi haurà cap canvi. Els sindicats esperen que el compromís del Govern de mantenir la coexistència dels dos complements es compleixi, ja que consideren que aquesta mesura és essencial per a la sostenibilitat del sistema sanitari a les Pitiüses i Menorca.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals