Hauser & Wirth Menorca obre una nova temporada amb una mostra de Martin Creed i ple absolut en el primer dia
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Prop de 200 persones s'han manifestat en aquest Primer de Maig a Eivissa
Unes 200 persones s’han concentrat aquest Primer de Maig al Parc de la Pau d’Eivissa per unir-se en aquesta jornada reivindicativa que, un any més, se centra a demanar un augment dels salaris per poder fer front, sobretot, a la problemàtica en l’accés a l’habitatge que es viu a l’illa.
La jornada ha tengut un ambient festiu amb música en directe, un monòleg humorístic de la periodista Irene Francolí, que ha tractat sobre la precària situació de l’habitatge a l’illa, i el manifest dels sindicats UGT i CCOO, que han recalcat que, sense habitatge, no hi ha projecte de vida. A banda de reclamar un augment dels sous, han reclamat que es construeixi més habitatge de protecció oficial, preferentment, en règim de lloguer.
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats