Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Amb 6 regidors, el Govern municipal queda ara en minoria
La decisió del batle de Felanitx ha caigut com un gerro d’aigua freda entre les files socialistes. El portaveu municipal de la formació trasllada que les relacions entre El Pi i el PSIB-PSOE han quedat tocades. L’executiva socialista de Mallorca va més enllà.
El batle justifica l’expulsió dels tres regidors socialistes de l’equip de Govern al·legant que les lluites internes dins l’agrupació no permeten gestionar l’Ajuntament i manté la seva confiança en el regidor no adscrit, Joan Aznar.
Mentre els socialistes demanen a El Pi de Palma que faci que el batle s’ho repensi, la formació li brinda el seu suport. Amb 6 regidors, el Govern municipal queda ara en minoria. Dilluns el Bloc per Felanitx decidirà en assemblea si continua dins el Govern o no. Ara com ara, El Pi i el Bloc no descarten mantenir el Govern en minoria i cercar el suport puntual del Partit Popular.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys