X

Els socialistes de Formentera critiquen la inacció del Govern en la problemàtica de l’habitatge

Cap habitatge de Formentera s'ha adherit a la campanya 'Lloguer Segur', i tampoc s'està avançant en la construcció d'habitatges públics

18/02/2025

Els socialistes de Formentera critiquen la inacció del Govern en la problemàtica de l’habitatge

16

A les Balears 150 habitatges es troben en procés d’adhesió al programa ‘Lloguer Segur’ del Govern Balear i altres 300 estan en procés de tramitació. Cap d’aquests és a Formentera. No hi ha cap propietari que s’hagi interessat per aquest projecte.

Els socialistes critiquen a més la paralització en la construcció d’habitatge públic per part del Govern. A Sant Ferran s’havien de construir 17 habitatges de protecció oficial i a hores d’ara l’obra està totalment aturada.

La previsió era que la promoció dels habitatges públics de Sant Ferran estàs enllestida a darrers de 2025.

18/02/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT