Després de la jornada electoral toca analitzar amb profunditat els resultats, i començar a parlar de quins podrien ser els pactes per governar el país.
Uns pactes, que per als socialistes de les Balears, els agradaria que Pedro Sánchez prengués com a model la darrera legislatura de Francina Armengol.
El portaveu del PSIB, Iago Negueruela, assegura que ni el PSOE, ni Sánchez, tenen damunt la taula pactar amb Ciutadans.
En l’executiva dels socialistes celebrada aquest dilluns capvespre a Palma, s’ha destacat la necessitat de continuar treballant perquè aquests es mantenguin, o es millorin, en les eleccions autonòmiques i municipals. Negueruela ha insistit que la participació va ser clau per frenar la dreta.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Més de 250 centres educatius s'han sumat aquest divendres migdia a la iniciativa. Al vespre hi haurà una cantada popular simultània a places de tota l'illa