L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El PSIB demana que es prengui com a model el pacte de govern de Francina Armengol
Després de la jornada electoral toca analitzar amb profunditat els resultats, i començar a parlar de quins podrien ser els pactes per governar el país.
Uns pactes, que per als socialistes de les Balears, els agradaria que Pedro Sánchez prengués com a model la darrera legislatura de Francina Armengol.
El portaveu del PSIB, Iago Negueruela, assegura que ni el PSOE, ni Sánchez, tenen damunt la taula pactar amb Ciutadans.
En l’executiva dels socialistes celebrada aquest dilluns capvespre a Palma, s’ha destacat la necessitat de continuar treballant perquè aquests es mantenguin, o es millorin, en les eleccions autonòmiques i municipals. Negueruela ha insistit que la participació va ser clau per frenar la dreta.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues