El portaveu dels socialistes de Mallorca, Andreu Alcover, considera que no estan justificades les esmenes a la totalitat presentades per l’oposició als pressupostos del Consell per al 2020.
Alcover ha defensat els comptes de 468 milions perquè són, al seu parer, els de major despesa social de la història de la institució amb més d’11 milions respecte dels d’enguany.
Segons ha explicat, si se sumen totes les esmenes parcials de PP, Vox, Ciutadans i El Pi, només en pretenen modificar el 7% del total.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros