Presentaran una moció animant-los a que no estalvïin esforços i a que bonifiquin la taxa d'ocupació de la via pública
Els Socialistes de Mallorca han anunciat que presentaran una moció a tots els Ajuntaments de l’illa per instar-los a què no escatimin cap recurs en pal·liar els efectes de les restriccions per mor de la pandèmia, i en suport a les ajudes aprovades pel Pacte de Reactivació. També, segons ha dit Juli Dalmau, secretari de Política Municipal de la Federació Socialista de Mallorca, demana que les corporacions locals bonifiquin la taxa d’ocupació de la via pública.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa