La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
El premi principal, però, és per al projecte 'Feminisme a l'escola', que té com a objectiu posar fi a la violència masclista a través de la coeducació
El 22è Premi Maria Plaza que va entregar aquest dissabte vespre la Federació Socialista de Mallorca ha tengut una menció especial per a IB3: ‘Miliciana. Diari d’una batalla’, un projecte de tres joves que segueix les notes d’una miliciana anònima que va formar part de desembarcament de les tropes antifeixistes per alliberar l’illa.
El premi principal, però, és per al projecte ‘Feminisme a l’escola’, que té com a objectiu posar fi a la violència masclista a través de la coeducació. El col·lectiu fa feina a més d’un centenar d’escoles de Mallorca amb allò que denominen una pluja fina per intentar conscienciar de la importància d’erradicar les violències masclistes des de l’educació.
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Menorca roman incomunicada per via marítima