Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Els socialistes critiquen el govern espanyol per la seva manca de concreció amb el sistema de finançament i el REB
El PSIB demana al govern espanyol que s’impliqui en la gestió del turisme. El diputat socialista al Congrés dels Diputats Pere Joan Pons no ha parlat aquest dimecres de massificació, sinó d”‘èxit del turisme” a les Illes. Un èxit, diu, que s’ha de saber gestionar per part de tots per tal d’evitar-ne erosions en la conjuntura.
A més, els socialistes se senten decebuts amb el president Mariano Rajoy per la seva manca de concreció, amb referència al sistema de finançament i al REB.
Per això, els diputats socialistes per les Balears al Congrés duran diverses iniciatives a la cambra baixa per exigir al govern espanyol que marqui un calendari clar per aprovar aquestes dues qüestions.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes