La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
Sa Unió deixa les portes obertes a un pacte amb el PSIB-PSOE
A Formentera, els ajustats resultats de les eleccions han deixat un panorama amb diferents opcions per formar govern. Tant Gent per Formentera com Sa Unió deixen les portes obertes a un pacte amb el PSIB-PSOE.
En primera opció, els socialistes s’han reunit amb Gent per Formentera i ofereixen un pacte a canvi de compartir la presidència del Consell. Les condicions per negociar serien que Alejandra Ferrer fos presidenta del Consell durant dos anys i Ana Juan durant els altres dos anys.
El PSIB-PSOE tampoc no descarta demanar que es comparteixi l’acta de diputada al Parlament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres