Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Asseguren que fa anys que treballen amb mesures de protecció contra contagis
Creu Roja iniciarà el seu servei de socorrisme a les platges el dia primer de juny. Asseguren que ho faran amb les mesures previstes per Sanitat, però que des de fa anys ja treballen amb sistemes de protecció contra contagis de diferents malalties. Ja no fan servir el sistema del boca a boca per donar respiració assistida a una platja. Ara disposen d’aparells de fàcil desinfecció. Si de cas, la principal novetat seran les mascaretes per apropar-se als banyistes. I la calor pot fer-les més incòmodes.
Creu Roja s’encarrega de donar servei a les platges de Santa Eulària, Sant Antoni i Sant Joan. En el cas dels municipis d’Eivissa i Sant Josep, el servei es treu a concurs i una empresa privada s’encarrega de donar-lo.
Tot i que dilluns que ve Eivissa podria entrar a la fase 2 de la desescalada, Creu Roja no començarà a oferir el seu servei fins al mes que ve. 35 socorristes de Creu Roja començaran a treballar el primer de juny a les platges de Santa Eulària i Sant Antoni. El dia 15 se n’afegiran vuit més, per cobrir el municipi de Sant Joan.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat