L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Cobren devers 1.200 euros i demanen que se'ls actualitzi el seu sou d'acord amb el conveni autonòmic signat l'any passat, cosa que suposaria un increment d'un 25 per cent
Els socorristes de Menorca amenacen d’anar a la vaga si no es milloren les seves condicions laborals. Han pres aquesta decisió aquest diumenge capvespre, durant una assemblea que han celebrat en Es Mercadal.
Cobren devers 1.200 euros i demanen que se’ls actualitzi el seu sou d’acord amb el conveni autonòmic signat l’any passat, cosa que suposaria un increment d’un 25%. Un augment salarial que, de moment, només s’ha aplicat a les noves licitacions de les platges de Maó i a Binibèquer, però no a la resta de l’illa.
Aquest diumenge mateix, els treballadors s’han posat en contacte amb Marsave, l’empresa que en gestiona el servei, per poder mantenir una reunió, i arribar a un acord per equiparar els seus salaris. En cas contrari, convocaran una vaga. Són prop de 70 els socorristes que donen servei a les platges de l’illa.
La seguretat a les costes es primordial! Vivim del turisme de sol i platja, la seguretat dels bañistes depen de persones que treballen amb sous precaris. Es impermisible, vergonya senyors vergonya!
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues