Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Reclamen millores en el salari, el qual -asseguren- els dificulta viure a Eivissa, per frenar la fuga constant de treballadors
Els socorristes de Sant Joan de Labritja i Santa Eulària s’han plantat i han convocat una vaga per al pròxim 13 d’agost. Reclamen millores en el seu salari, el qual ronda -asseguren- els 1.000 euros i no els permet viure a Eivissa.
Afirmen també que aquesta situació ocasiona que hi hagi una fuga constant de treballadors, que les plantilles mai no estiguin completes i que moltes platges que ho requereixen no tenguin doble equip de vigilància. La Creu Roja els va oferir un augment del 10 per cent, però ho consideren insuficient.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
L'Ajuntament no obliga els caixers a contractar assegurances individuals com a condició per inscriure's a la colcada