Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Aquest dijous comencen les festes, amb el pregó i la investidura de les Valentes Dones
Els sollerics podran emprar armes històriques i pólvora negra en es Firó, però amb limitacions. L’autorització que ha remès delegació de Govern a l’Ajuntament estableix que els trabucs i les espingardes s’hauran de disparar en espais delimitats i separats del públic. El canó no es podrà disparar i només estaran autoritzats 28 tiradors, que disposaran cadascun d’un màxim d’un quilo de pólvora. Uns requeriments que no han agradat gens als col·lectius que organitzen la festa, i que s’aplica d’acord amb un canvi normatiu aprovat fa 3 anys.
Aquest dijous horabaixa el batle de Sóller, Carles Simarro, es reunia amb els col·lectius per analitzar com queda la festa. Mentrestant, l’esperit d’es Firó ja omple els carrers del poble. El dijous matí els escolars han recorregut els principals escenaris del simulacre; i l’horabaixa, el pregó i la investidura de les Valentes Dones donaran el sus oficial a la festa.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals