Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Les empreses sostenen que el problema és de reposició i les pràctiques de "compra compulsiva"
Els supermercats i distribuïdores de Balears han confirmat aquest divendres un notable augment de la demanda els últims dies, presumiblement vinculada a l’expansió del coronavirus (Covid-19), però han coincidit, de manera unànime, que l’arxipèlag no es troba en un “escenari de desproveïment” de productes.
Així ho han indicat diverses de les principals cadenes i patronals del sector. Les empreses sostenen que no hi ha un problema de desproveïment sinó de reposició.
El president de l’Associació de Distribuïdors d’Aliments, Begudes i Neteja de Balears (ADED), Bartolomé Servera, ha parlat del que són “males pràctiques de compra compulsiva” que són les que estan causant “indisponibilitat” puntual de productes.
ADED distribueix a hotels, bars, restaurants, hospitals i petits supermercats i el seu president assegura que el subministrament a aquests serveis està “garantit”.
Servera ha aclarit que algunes cadenes tenen magatzems a Balears mentre que unes altres porten diàriament amb vaixell allò que venen, sense disposar de magatzems fora dels establiments de venda al públic. Això és el que provoca que, en algunes cadenes, “quan s’acaba un producte fins a l’endemà no n’hi ha”.
Des de l’Associació Espanyola de Distribuïdors, Autoserveis i Supermercats (Asedas) -entitat que engloba, entre altres marques, a Mercadona- sostenen que l’estructura de la distribució alimentària a Espanya fa “que la disponibilitat d’aliments no sigui un problema per a la població”, com assenyalaven aquesta setmana en un comunicat.
Fonts del sector han indicat que s’està realitzant “un esforç” perquè els lineals “estiguin buits el mínim temps possible” i per augmentar el repartiment.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables