L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Segons l'Associació de Tallers de PIMEEF, s'acumulen esperes de mesos per fer reparacions
Els tallers de reparació de vehicles d’Eivissa cerquen mecànics. El sector pateix la manca de professionals, com passa també a altres àmbits, i això es tradueix en esperes de mesos per poder arreglar un vehicle. Es calcula que fan falta un 50 per cent de professionals. També afecta el fet que avui dia ja no hi ha relleu generacional.
Al taller Revyman, a la carretera de Sant Miquel, pateixen problemes per completar la plantilla. El seu propietari, Joan Torres, explica que intenten contractar com poden professionals, encara que estiguin fent feina a altres tallers.
Al dèficit de treballadors, s’hi afegeix el problema de subministraments de materials, que fa que les esperes siguin encara més llargues.
Aquesta situació, juntament amb la inflació, ha ocasionat el tancament de fins a 12 tallers en un any, segons l’Associació de Tallers de PIMEEF.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues