Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Esporles continua amb les restriccions de l'ús d'aigua potable per fer front a la sequera
Esporles continua amb les restriccions de l’ús d’aigua potable per fer front a la sequera que pateix el municipi. El consistori ha aprovat avui un ban que prohibeix, al nucli del poble, el reg de jardins, horts, zones verdes i esportives privades i també omplir i renovar l’aigua de piscines particulars. D’altra banda, les mesures per les urbanitzacions de ses Rogetes i Jardí de Flors, són diferents. Aquests tendran talls d’aigua de 24 hores durant dos dies a la setmana.
Segons l’Ajuntament, les mesures del nucli d’Esporles són diferents de les de les urbanitzacions perquè tenen xarxes d’aigua diferents. I, expliquen, que els talls tan llargs d’aigua es deuen al temps que es necessita que els dipòsits s’umplin. “És una mesura per democratitzar l’aigua, hi ha vials que en reben i d’altres, no. Això passa per l’organografia de la zona”, explica el batle.
Assegura també, que per aconseguir una democratització del consum d’aigua cal que la ciutadania estigui conscienciada sobre la necessitat de la reducció del consum. “Si un no ho fa bé, romp tota la feina que fan cinc o sis”, recalca.
Les mesures tendran vigència fins a nou avís i podran ampliar-se en funció de l’evolució de les reserves hídriques.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte